هتل های خوب کیش
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل پالاس کیش

palaskish2jpg.jpg

هتل پالاس کیش یکی دیگر از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که به تازگی در زمینی به مساحت 10500 متر مربع بنا گردیده است. این هتل برای گردشگران تور کیش از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. در طبقه پانزدهم هتل پالاس کیش یک استخر روباز وجود دارد. همچنین این هتل دارای یک سالن سینما با ظرفیت 264 نفر می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل پالاس کیش :

رستوران ، لابی ، فروشگاه ، ترانسفر فرودگاه و ....

 palaskish3jpg.jpg

 palaskish1jpg.JPG

 جهت رزرو و خرید تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

 

هتل گامبرون کیش

gamberon1.jpg

هتل گامبرون کیش هتلی 5 ستاره و مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا با مساحت 10500 متر مربع مابین میدان سیری و میدان داریوش واقع شده است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا همراه با آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز  می باشد. گامبرون به معنی خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت و به یک شهر گردشگری خوب تبدیل شد.این هتل در شرق جزیره زیبایکیش و در نزدیکی دریا قرار گرفته و پارک آهوان از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل،می باشد که گردشگران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند.

gamberon2.jpg

gamberon4.jpg

امکانات هتل گامبرون کیش:

از امکانات هتل گامبرون کیش می توان به:رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...اشاره کرد.

gamberon3.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا 5 ستاره کیش در خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات، در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر جزیره زیبای کیش واقع شده است.

هتل پارمیدا کیش فاصله کمی با مراکز تجاری - خرید و اماکن دیدنی و  گردشگری دارد و با امکانات مدرن در جزیره بنا شده است . از این رو نظر میهمانان محترم تور کیش را به خود جلب کرده است.

هتل پارمیدا کیش مجهز به اتاق های زیبا و مدرن با سیستم های تهویه مناسب و امکانات رفاهی با حضور پرسنل مجرب و مسلط به زبان های عربی و انگلیسی میباشد که سعی در ایجاد آسایش و رفاه حال مسافران عزیز را دارند تا لحظاتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش رقم بزند.

 

امکانات رفاهی - تفریحی و ورزشی هتل پارمیدا کیش:

روم سرویس، پذیرش 24 ساعته ، TV (ماهواره)، کافی نت، اینترنت (در اتاق ها و لابی) ، رستوران (با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی - ارائه بهترین غذاهای سنتی و دریایی) ، سرویس (فرنگی - ایرانی) ، مینی بار، صندوق امانات، فروشگاه ، خشکشوئی، نمازخانه، سالن ( همایش - کنفرانس) و  استخر، سالن اسپا، جکوزی، سونا بخار - ماساژ، بیلیارد و سالن بدنسازی 

از این رو در هتل پارمیدا کیش با حضور در کافی شاپ ( ارائه سرویس بصورت 24 ساعته )، کافه سنتی و پیاده روی در محوطه فضای سبز و فضای باغ در هتل لحظاتی لذت بخش و خاطره انگیز را برای مسافران عزیز تور کیش مهیا میکند. میهمانان محترم میتوانند با اجاره ماشین بدون راننده سفر خوشی را در جزیره زیبای کیش با مناظره طبیعت چشم نواز داشته باشند.

 

 

 

هتل شایلی کیش

هتل سه ستاره شایلی کیش (هتل عالی قاپو سابق) در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این مجموعه انجام شده است. این هتل دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور برای مسافران تور کیش بنا گردیده است. هتل شایلی با امکاناتی همچون: رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و دیگر امکانات با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. گردشگرانی که قصد رزرو تور کیش را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در کیش میباشد.

shayli_1.jpg

1628.jpg

عکس ها و امکانات هتل شایلی کیش
تلویزیون,لابی,اینترنت,کافی شاپ,بار,مینی بار,سیستم تهویه مطبوع,صندوق امانات,سرویس فرنگی و ....

8877.jpg

5716146815520225596_shayli_2_1.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل هلیا کیش

یکی از هتل های چهار ستاره جزیره زیبای کیش هتل هلیا کیش است که در سال 1382 در بنایی با ظرفیت 160 نفر، روبروی بازار زیتون بنا شده است. این هتل در موقعیت مناسبی در شهر واقع شده و به مراکز خرید و تفریحی و دریا فاصله کمی دارد، همچنین فاصله هتل تا فرودگاه به مدت ده دقیقه با ماشین تخمین زده شده است.

HELIAaaa.jpg 

 

هتل 4 ستاره هلیا کیش در نزدیکی میدان امیر کبیر، در ساختمانی شیک با آب نماهای متنوع ساخته شده است. هتل هلیا کیش با حضور پرسنل مجرب، با ارائه تمامی امکانات میزبان میهمانان تور کیش میباشند. همچنین هتل با پذیرش 24 ساعته و خدمات مناسب، سفر خاطره انگیزی را برای مسافران محترم تور کیش، مهیا میکند.

 

Heliya4aaa.jpg

 

امکانات رفاهی هتل هلیا کیش شامل: سوئیت و اتاق های شیک، با وجود امکانات کامل و آشپزخانه و سیستم تهویه مطبوع، رستوران ( با ارائه متنوع ترین غذاهای سنتی ), کافی شاپ ( با ارائه نوشیدنی های تازه به میهمانان عزیز تور کیش), دسترسی به اینترنت پر سرعت, گاو صندوق اختصاصی, خشکشوئی, سالن کنفرانس و ... میشود.

همچنین با ارائه ترانسفر فرودگاه و اتومبیل برای گشت در شهر, نگهداری از کودکان میهمانان تور کیش، و ... نظر مسافران تور کیش را جلب کرده است.

 

helia3aaa.jpg

 

helia1aaa.jpg

 

 

مطالب مرتبط

تور کیش نوروز 96

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,هتل های 5 ستاره کیش ,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: